Obsługa Abonenta
Witamy na stronie Biura Obsługi Abonenta sieci MGK
Większość spraw związanych z obsługą nasi Abonenci mogą zrealizować za pomocą serwisu internetowego, poczty e-mail lub telefonicznie. Pod adresem bok@mgk.pl chętnie służymy radami i pomocą w zakresie funkcjonowania sieci osiedlowych oraz świadczonych w niej usług. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania można znaleźć na stronie FAQ niniejszego serwisu.
Niektóre sprawy wymagają jednak przesłania do nas oryginału dyspozycji z podpisem Abonenta. Należą do nich:
- zmiana danych teleadresowych na rachunku,
- zmiana hasła abonenckiego,
- wznowienie świadczenia usług po ich zawieszeniu z tytułu nieuregulowania abonamentu,
- reklamacje.
Proponowane formy kontaktu mają, w naszym zamierzeniu, ułatwić naszym Abonentom zmianę dostępnych usług i uzyskanie informacji dotyczących oferty Operatora sieci MGK.
Serdecznie zapraszamy!